Koks yra tirpalas – rūgštusis, šarminis ar neutralusis – mokslininkai nustato indikatoriumi, o „Boružėlių“ grupės ugdytiniai vietoje indikatoriaus pasitelkė raudonojo gūžinio kopūsto sultis! Pipečių pagalba vaikai supilstė skysčius, tokius kaip sodos tirpalas, citrinos sultys, cukraus tirpalas, į stiklines bei užpylė raudonojo kopūsto sultimis!
Eksperimento dalyviai su nuostaba stebėjo kaip pasikeitė skysčių spalva. Citrinos sultys nusidažė ryškiai raudonai. Sodos tirpalas tapo mėlynu, o cukraus tirpalas nusidažė violetine spalva.
Eksperimentinės tiriamosios veiklos metu vaikai patyrė atradimo džiaugsmą, plėtojo aplinkos pažinimo, skaičiavimo ir matavimo, tyrinėjimo pasiekimų sričių gebėjimus.
Ikimokyklinio ugdymo auklėtoja Melika Pakalnytė