Stebėjimą skatinančios bei matavimo, skaičiavimo ir palyginimo veiklos yra pačios pirmosios, nuo kurių pradedamas STEAM ugdymas.
Šiaulių lopšelio-darželio „Drugelis“ „Eglutės“ grupės vaikai, kartu su auklėtojomis Asta ir Vilma, stebėjo rudenėjančios gamtos požymius, taikydami STEAM idėjas, tyrinėjo, skaičiavo ir lygino įvairią gamtinę medžiagą: dumplainius, svarainius, šalavijus, kankorėžius, ąžuolo lapus, mėtų žiedus, tujų šakeles. Vėliau visi drauge nusprendė užkonservuoti rudenį.
Mažieji, patirdami džiugių emocijų, diskutuodami, lavindami smulkiąją motoriką, akies ir rankos koordinaciją, dėjo į stiklainius pasirinktą gamtinę medžiagą, užpylė vandeniu, užsuko dangtelius.
Įdomi, nekasdieniška, žaisminga patirtinė veikla vaikams sėkmingai pavyko. Veiklos metu buvo ugdomos ne tik aplinkos pažinimo, skaičiavimo, tyrinėjimo sritys, bet lygiagrečiai ugdyta sakytinė bei rašytinė kalba, meninė raiška, vaikų iniciatyvumas ir atkaklumas, mokėjimas spręsti problemas bei bendradarbiavimo su bendraamžiais situacijos.
Ikimokyklinio ugdymo auklėtoja Asta Dapkevičienė