„Boružėlių“ grupės ugdytiniai tyrinėjo sniegą jį liesdami, apžiūrėdami, įvardino, ką jaučia, aiškinosi, kada sniegas limpa, o kada ne. Pipetėmis lašino dažus, stebėjo, kaip jie skverbiasi gilyn, apžiūrėjo sniegą ir jo virsmą vandeniu per padidinamąjį stiklą.
Kūrė piešinius sniego „lape“, pastebėjo, kad sniego piešiniui ištirpus, dažai nesusimaišė. Mažieji spėjo, ar skirsis puraus ir ištirpusio sniego lygis, dėjo sniegą į indelius, laukė, kol šis ištirps ir patvirtino arba paneigė savo spėjimus.
Patys planšetiniais kompiuteriais fotografavo savo pastebėjimus, apžiūrėjo ir aptarė juos su draugais. Pasidžiaugę tikru sniegu, vaikai gamino dviejų rūšių dirbtinį sniegą, šaukštais matavo ir skaičiavo reikalingus ingredientus.
Aptarė tikro ir netikro sniego savybes, skirtumus. Mažieji padarė išvadą, kad dirbtinis sniegas pats savaime netirpsta ir jam reikia mūsų pagalbos. Tad sniegą iš sodos ir druskos tirpdė actu, o sniegą iš skutimosi putų ir krakmolo – vandeniu.
Ši veikla sužadino vaikų norą tyrinėti, aiškintis, daryti išvadas bei suteikė daug džiugių emocijų.
Ikimokyklinio ugdymo auklėtoja Ieva Jankūnaitė